poniedziałek, 9 listopada 2009

Tytułu brak xD

Nie wiem co mam napisać, chociaż to i tak bez różnicy, skoro nikt tego nie czyta ;>

Zabrakło mi 1pkt do 5 z matmy ;/
Okazało się, że zadanie ,którego nie zrobiłam, właśnie miałam dobrze .

Osz, w mordę jeża.

Przeczytałam "Kamienie na szaniec", bo mi się zachciało i powiem Wam ( a nawet napiszę) ,że warto.
Musze wypożyczyć "Zośkę" i "Parasol".


"Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może się zakochać w twoim uśmiechu." 
                                                                              — Gabriel García Márquez




Piknie <3

A ciebie ni ma ;F
Kiedyś Cię znajdę.
Obiecuję.




Schudnij!
Nie podobam się sobie.
BMI to kłamczuch.
Pielęgniarka też.




Ja bez Ciebie nie mogę!!!




Założyłam się z A., że jutro pójdę na wagary.

Po 4 dniach mama się zgodziła.
I tak bym poszła.
Nie mam 5 dych,żeby jej dać ;>




Od Dawidka ;*
Red Power "."'
Pozdro ;P










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz