czwartek, 12 listopada 2009

Kisssssssssss miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yeah, yeah.
To tyle o dzisiejszym dniu.
Ogółem wporzo, chociaż źle ;F
N. jest chora.
Oooo! Mogę Cię w czwartek odprowadzać zawsze, jeśli gwarantujesz mi takie widoki.
take chłopky xD

"Pani schudła?!
Niemożliwe."


A GG:
"No ładnie wyglądasz, ale schowaj już to lusterko."

Do Nesti.

A na chemii:
Rószoffa, Helga, Nesti i ja xD

Uuyuuyyuuuu!

"Lody Dody!"



"Tak bardzo na mnie nie patrzysz.Tak ładnie mnie unikasz.Tak ślicznie mnie nie kochasz."

Tak, S. to o Tobie.
Mimo, że <3

Powiedz,błagam.


"..i on pokazał, że jest taki jak wszyscy."



Wikipedia:

Zakochanie to stan osoby zakochanej, czującej miłość.
Charakteryzuje się obsesyjnymi myślami o tej osobie, pragnieniem przebywania z nią. W przypadku niedostępności obiektu miłości osoba zakochana cierpi.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz