czwartek, 5 listopada 2009

jes, i ken't ;F

Dzisiaj jest ciepło.
Śnieg cały stopniał w nocy.
Nie no, ja się cieszę, mogę nosić trampki i jeździć na desce ;)
No i po szkole nie będziemy się nacierać.
Chociaż to, to chyba nie fajnie.
Z N. już jest w porządku.
Dziś cały dzień jak narąbane xD
"To takie kotky?"

xDDDDDDDDDDDD

Bananek-Maoamek ;P

Umc,umc,umc.

Postanowiłam, że chyba nie kupuję martensów.
Co ja Milenka jestem?
No przynajmniej nie teraz.


It's rilli ekspensiw xD

"Tak, kiedyś Ci wybaczę. Gdy przestaniesz traktować "przepraszam" jak gumki do mazania."



;F





"Pozdro" dla:
-3/4 1c xD
-Bananka-Maoamka ( chociaż się zalicza do pierwszego)
-Sona, ja cie nie na wiedze ;F
-blip,blip



Idę odrobić lekcyje ;/

"Pod ta skorupą kryje się delikatna kobitka"
Na matmie.Do pani xD


"NIE WOLNO BAWIĆ SIĘ ZAPAŁKAMI"

;P


A tak.
Tak, kórwa,tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz