środa, 4 listopada 2009

<3

A dziś polski był fajny, nie licząc kartkówki ;d
KóóójOnek dostał piąteczkęę ;P
SZAL.PEEL
Spielaj to!
xD
W'09 ;*

Czytaliśmy " Oskara i p.Różę" , fajna książka muszę se wypożyczyć.
Miałam dziś iść do biblioteki, ale Salami moja <3 nie miała dziś angielskiego, to się spotkałyśmy.
We dwie.
Bo nasza 3 frendrsa się z nami pokłóciła.
W dupach się poprzewracało ;/

Kończyliśmy wpół do czwartej i jeszcze z AHem ;D poprawa kartkówki, więc późno, jak przyszłyśmy to dziadek przyszedł i jeszcze teraz jest.


W ogóle JA PIERDOLĘ! u nas jest śnieg!
Obudziłam się i był lekki, jak bylismy w szkole to do kostek napadało 0_O

A wszyscy "jingle bells, jingle bells" ;P
Tak to sie piszEe?

Jutro CIĘ widzę w szatni! ;*

Jaki miły szurpris ;}


"Myśli, których się nie zdradza, ciążą nam, zagnieżdżają się, paraliżują nas, nie dopuszczają nowych i w końcu zaczynają gnić. Staniesz się składem starych śmierdzących myśli, jeśli ich nie wypowiesz."  
  To z  "Oskara i p. Róży"
Tak mi się spodobało.
O blogu i pamiętniku xD



Boże, kiedy zwątpię, ześlij mi takiego szurprisa!

;**************************************************************************************
 Aj low ju !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeszcze mocniej

Po co, czemu, jak,czy,dlaczegÓŻ?


wbijajcie:
http://www.habitat.pl/klikacz.php

http://www.okruszek.org.pl/index.php

Pomóżcie ;-)

Chcieć?










Za 6 dych ;F

CZY:







??????????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz