czwartek, 10 grudnia 2009

Bo życie jest iksDee

Czy On ma wredny uśmieszek?
chyba tak
Idę wypełnić kartę zdrowia do przychodni ;l
Słyszeliście nową piosenkę Ryśki?
B. mi się podobywuje.
Ryśka- Rosyjska ruletka ;>

Znalazłam wreszcie w spisach imion jego imię.
Pochodzenie amerykańskie(!-myślałam, ze to japońskie imię ;>), znaczy 'gwiazda' ^^
Maj star xD
Cały tydzień czekałam, żeby go zobaczyć po lekcjach, a tu ich klasę zwolnili godzinę wcześniej.
szit.
Nie umie jeździć na łyżwach! ;D
A więc jest coś, czego ta genialna istota nie potrafi ;P
Jestem wredna.
Ja też nie potrafię xD

O, dziś 'Londyńczycy'.
E, ostatnio przynudzają #,#

>Nos ;F

'Jak gejsza bez kimona, Yoko Ono bez Lennona' ;l

'God is a DJ
Life is a dancefloor
Love is the rythm
You are the music'

'Gdy będziesz miał przyjść o czwartej, już o trzeciej zacznę odczuwać radość.'
                                                             'Mały książę'

<3

'Pozdro':
-dla mojej klasy ;*
-p. od matmy xd
muszę lecieć ;D

A bo tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz