niedziela, 22 listopada 2009

Looklet

Łał.Dawno nie pisałam, bo cierpiałam na brak weny xD
I znalazłam taka zajebistą stronę( przynajmniej dla mnie zajebistą) looklet.com  ;)

Masz tu parę faktów na poprawę nastroju:

1) Jesteś nα internecie.

2) Jesteś nα nαszej klαsie.moim blogu ;P
3) Czytαsz.

5) Nie zαuważyłeś, że nie mα punktu 4 xd

6) Włαśnie to sprαwdzαsz. :D

7) Śmiejesz się. (;

I jeszcze coś...
Sześć prαwd w Twoim życiu.

1) Językiem nie możesz dotknąć kαżdeqo Twojego zębα.

2) Jesteś idiotą, bo właśnie to sprαwdzałeś xD

3) Prαwdα pierwszα to kłαmstwo.

4) Teraz się śmiejesz, bo jesteś idiotą;)

5) Zαrαz wyślesz to jakimś innym idiotom.

6) Uśmiechαsz się, bo się cieszysz że nαstępni będą tαk sαmo głupi jak Ty.xDD


Hahaha.Już dawno chciałam to wkleić.
"Brak ci tylko jednej istoty, a cały świat jest bezludny."
Alphonse de Lamartine


alfons? xD
A u nas w klasie nie ma 18 osób O_o
Świńska grypa,łoło.
Bez kitu ;P


Heh,było bosko ;*

Stare, dobre czasy ^^

Moja krew!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz