sobota, 31 października 2009

hepi berzdej olciczku!

Od 56 minut mam 13 lat!
Czuje się staro xD
Jak co roku koło 10 ;P
Zaraz mi przejdzie :>
Ja myśle ;)
Łał, a ja się martwiłam, że wszyscy zapomnieli a tu już 10 osób życzenia na nk, 3 w realu i jedna smsem ;)
O fof.Jestem w wieku moich znajomych.
Nie jestem młodsza xD
Zawsze byłam jedną z najmłodszych w klasie ;p


"...i żeby mój uśmiech był Twoim ulubionym."

Son <3
Zwariuję przez tego faceta.
Tak bardzo lubię słuchać jak milczysz.

A chill boy mi wstawił za wszystkie prace 3 albo 3- chociaz były dobrze napisane.
Moja mama też uczy polskiego, to wiem.
Kurde, mam ochotę pójść  i mu pokazać wszystkie 6 z podstawówki.
Nawet na koniec podstawówki miałam z 6.
Nigdy nie miałam nawet 4.

Nie było powtórzenia, a ten niedogwałcony pedzioch  mi pisze,że pisze się 'gdyż', a nie 'bo'.
A ja,kuźwa, różnicy nie widzę.
Możecie sobie tylko wyobrazić, jak wczoraj, przebrana z Pippi, zaczęłam się drzeć na korytarzu.
Jak pójdziemy odwiedzić naszą panią. do podstawówki, to jej pokaże ten zeszyt  ;F

Ale długo pisałam tego posta, hehe.
9.08-10.21
Od godziny i 13 minut mam 13 lat.



For mi ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz